Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod Dotazníky CŽV 2011 DOTAZNÍK PRO ZÁJEMCE O CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ NA TEOLOGICKÉ FAKULTĚ JIHOČESKÉ UNIVERZITY V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Akce dokumentů

DOTAZNÍK PRO ZÁJEMCE O CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ NA TEOLOGICKÉ FAKULTĚ JIHOČESKÉ UNIVERZITY V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

Dovolujeme si Vám v níže uvedeném dotazníku představit nabídku vzdělávacích aktivit Teologické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích v oblasti celoživotního vzdělávání. Věříme, že Vás a Vaše spolupracovníky tato nabídka zaujme. Pomocí tohoto dotazníku bychom zároveň také rádi zmapovali budoucí potřeby Vaší organizace v oblasti dalšího vzdělávání pracovníků a získali tak cennou zpětnou vazbu, která nám napomůže v dalším rozvoji a zkvalitňování nabídky studijních aktivit v rámci celoživotního vzdělávání.

V dotazníku vyplněné kontaktní údaje budou sloužit pouze pro interní potřeby Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a nebudou poskytovány třetím stranám. Výsledky dotazníkového šetření budou veřejně prezentovány pouze v agregované podobě tak, aby nebylo možné určit původce jednotlivé informace.

Vyplnění dotazníku zabere přibližně 15 minut.

Děkujeme za Vaši spolupráci.


Teologická fakulta JU navazuje na kulturní a vzdělávací tradici vyššího teologického a filosofického studia ve městě, která sahá až do počátku devatenáctého století. Ve své vědecké a pedagogické činnosti se Teologická fakulta zaměřuje na oblast teologie a filosofie, dále na oblast sociální práce a výchovy, kde je kladen důraz na křesťanské, etické a sociální hodnoty. Na naší fakultě je možné studovat teologii, filosofii a religionistiku, charitativní a sociální práci a volnočasovou pedagogiku, a to v bakalářských a magisterských – v oblasti teologie také v doktorských – studijních programech.

Výběr z aktuální nabídky Teologické fakulty JU v oblasti celoživotního vzdělávání obsahuje přiložený dotazník, o jehož vyplnění bychom Vás chtěli požádat. Na základě tohoto dotazníku bychom rádi zmapovali budoucí potřeby Vaší organizace v oblasti dalšího vzdělávání pracovníků a získali tak cennou zpětnou vazbu, která nám napomůže v dalším rozvoji a zkvalitňování nabídky studijních aktivit v rámci celoživotního vzdělávání.

Otázky dotazníku

1. Nabídka vzdělávacích aktivit Teologické fakulty JU v oblasti celoživotního vzdělávání

Uveďte, prosím, kolik pracovníků Vaší organizace by se odhadem mohlo v horizontu dvou let zúčastnit dalšího vzdělávání v uvedených oblastech?

Kurzy dalšího vzdělávání sociálních pracovníků akreditované MPSV

Ceny kurzů jsou pouze orientační.
Otázka Předpokládaný počet účastníků
Kurz je zaměřen na rozvíjení dovednosti plánování spolupráce s klientem, jakožto kreativního a systematického nástroje.
Kurz se zabývá procesem zavádění SQSS jako možností optimálního nastavení služby pro všechny zúčastněné. Během kurzu je kladen důraz také na konkrétní požadavky naplnění kritérií standardů.
Geneze a formy zadlužení. Výchova k prevenci vzniku dluhové pasti. Výchova k finanční gramotnosti.
Cílem kurzu je seznámení se s podstatou a základními funkcemi supervize a možnostmi jejího zavedení a rozvoje v prostředí organizace.
Jak chápeme vztahy, do kterých v rámci své práce vstupujeme? Jak přijímáme uživatele služeb, kolegy i sami sebe? Často se zdůrazňuje, že práce Charity je praxí lásky k bližnímu. Je to ale slučitelné se současným pojetím sociální práce?
Kurz formuluje východiska a základní principy Charity a vychází ze zkušeností a praxe účastníků. Hledá formy a metody pomoci pro Charitu přiměřené a věnuje se i otázce spolupráce věřících a „nevěřících“ pracovníků Charity. Ceny kurzů jsou pouze orientační.

Kurzy dalšího vzdělávání sociálních pracovníků

Ceny kurzů jsou pouze orientační.
Otázka Předpokládaný počet účastníků
Otázky smyslu smrti a utrpení, koncepty života po smrti, péče o spirituální potřeby seniorů, nemocných a umírajících.
Co je to víra, jak se liší od pověry? Vztah víry a životní praxe (každodenní život); reflexe vlastní víry u pracovníků a následné uvědomění si přínosů (motivace, hodnoty, posila) i rizik (syndrom pomocníka), které pro člověka v roli pomáhajícího jeho víra má.
Filosofický a teologický pohled na smrt a umírání. Hospicová péče a euthanasie. Rozhovor o smrti s umírajícím a s příbuznými. Poslání a metody duchovní péče o umírající.
Stres a syndrom vyhoření. Stresové situace. Lidské vztahy, správná komunikace, ochrana před manipulací. Zvládání konfliktů. Uchování psychického a tělesného zdraví.
Využití některých metodických postupů arteterapie pro práci s klienty.
Získání znalostí a dovedností k základní komunikaci s neslyšícími, zejména s dětským kolektivem.
Prohloubení znalostí a dovedností k základní komunikaci s neslyšícími, zejména s dětským kolektivem.

Akreditovaný studijní program - MŠMT podle § 25 a § 27 zákona č. 563/2004 o pedagogických pracovnících

Ceny kurzů jsou pouze orientační.
Otázka Předpokládaný počet účastníků
Pedagogická kvalifikace k výkonu povolání vychovatele a pedagoga volného času podle § 16 a 17 zákona č. 564/2004 Sb.

Akreditované kurzy dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků (vyhláška č. 317/2005 Sb.) Studium k prohlubování odborné kvalifikace – Průběžné vzdělávání (§ 10)

Ceny kurzů jsou pouze orientační.
Otázka Předpokládaný počet účastníků

Akreditovaný studijní program - MŠMT

Ceny kurzů jsou pouze orientační.
Otázka Předpokládaný počet účastníků
Akreditovaný zážitkový kurz první pomoci k získání kvalifikace Zdravotníka zotavovacích akcí pro děti a dorost (ZDRSEM)
Akreditovaný kurz pro získání kvalifikace Hlavní vedoucí dětských táborů

Jazykové kurzy

Ceny kurzů jsou pouze orientační.
Otázka Předpokládaný počet účastníků
Učebnice Sprechen Sie Deutsch I. 1.-7. lekce
Učebnice Sprechen Sie Deutsch I. 8.-14. lekce
Učebnice Angličtina pro samouky 1.-8. lekce
Učebnice Angličtina pro samouky 9.-16. lekce

Další kurzy

Ceny kurzů jsou pouze orientační.
Otázka Předpokládaný počet účastníků
Kurz pro řeholní sestry, řeholníky a zájemce o zasvěcený život.
Rozsah dle potřeb účastníka
Tento kurz je základním kurzem pro zájemce o kaplanskou službu a pro ty, kteří již v této službě působí. Centrálním tématem kurzu je identita sloužícího křesťana v současném společenském kontextu.
Etický koncept odpovědnosti Hanse Jonase, především jeho stěžejní charakteristiky. Pomoc k vytvoření vlastního názoru a postoje v této problematice.
Cílem kurzu je seznámit se s možnostmi supervize jako nástroje pomoci a možnostmi jejího uplatnění v pastorační práci.


2. Uveďte, prosím, zaměření případných dalších vzdělávacích aktivit, o které by měla Vaše organizace v horizontu dvou let zájem a počet pracovníků, kteří by se těchto vzdělávacích aktivit mohli zúčastnit.


3. Uveďte, prosím, Vaše komentáře, připomínky a doplnění k problematice dalšího vzdělávání zaměstnanců Vaší instituce.


4. Měla by Vaše organizace zájem o pravidelné informování o novinkách v oblasti nabídky produktů dalšího a celoživotního vzdělávání poskytovaného Teologickou fakultou JU?

Poznámka: V případě záporné odpovědi na otázku č. 4, nevyplňujete otázku č. 5.



5. Uveďte, prosím, jaká forma informací by Vaší organizaci nejlépe vyhovovala:

Poznámka: Výběr se provádí zaškrtnutím zvolené odpovědi. Je možné vybrat více odpovědí.
Otázka Vyhovuje Nevyhovuje

Jiná forma (prosím specifikujte)


6. Uveďte, prosím, kontaktní údaje Vaší organizace:


Název organizace:

Adresa:

Kontaktní osoba pro oblast dalšího vzdělávání:

E-mail:

Telefon:


Děkujeme za vyplnění dotazníku.

Pokud si chcete vyplněný dotazník vytisknout, použijte nabídku Soubor/Náhled... nebo Soubor/Náhled tisku... ve vašem prohlížeči (v případě, že se v náhledu nezobrazí celý dotazník, zmenšete měřítko zobrazení).

Vyplněný dotazník nyní můžete odeslat kliknutím na tlačítko Odeslat.